Inwestujemy w przyszłość

Wszystko o finansach.

Biuro

Gdy Internet przestaje działać…

Każdy z nas zetknął się kiedykolwiek z sytuacją, w której nagle, bez jakichś konkretnych powodów utracił połączenie internetowe. To szczególnie irytujące, gdy pracujemy nad czymś ważnym i nie jesteśmy w stanie kontynuować pracy właśnie bez dostępu do sieci. Co w takiej sytuacji zrobić?

Brak połączenia internetowego – i co teraz?

Gdy nagle tracimy połączenie z siecią, powodów może być kilka: albo coś się stało z modemem, z routerem lub nastąpiły jakieś problemy techniczne w sieci. Jeśli posiadasz router, najlepiej będzie go zresetować. Wystarczy wyłączyć go i po dziesięciu sekundach włączyć na nowo. Kwestia z modemem wygląda tak samo – wystarczy odłączyć go od komputera i po dłuższej chwili na nowo włączyć i połączyć się z Internetem.

Jeśli to nie pomoże, a zależy nam bardzo na połączeniu sieciowym w tej chwili, znowu mamy kilka opcji: możemy zadzwonić do naszego dostawcy Internetu lub próbować samodzielnie ustalić, w czym tkwi problem. Myślę, że osoby nie mające wykształcenia informatycznego zrobią lepiej, jeśli od razu skontaktują się z Biurem Obsługi Klienta i nakreślą, jaki jest problem. Osoba, która będzie z nami rozmawiać, z pewnością ma większe kompetencje, by nam pomóc. Być może problem ma większy zasięg i sami nie będziemy w stanie sobie z nim poradzić, a zgłaszając go operatorowi, jest on w stanie szybciej go rozwiązać.

Brak Internetu w pracy

Nie da się ukryć, że szczególnie kłopotliwe jest, gdy Internet przestaje działać w pracy, przez co nie jedna, lecz kilkanaście osób traci możliwość wykonywania swoich obowiązków. Warto wtedy wiedzieć, jak skonfigurować i połączyć się z wifi.

Sprawdź również:  Angielski w biznesie, czyli kursy dla pracowników

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.