Robisz duże zakupy, podchodzisz do kasy i nagle uświadamiasz sobie, że nie jesteś pewien, czy na karcie masz wystarczającą sumę, żeby za nie zapłacić. Brzmi znajomo? A może zdarzyło się, że musiałeś szybko zrobić przelew, a w pobliżu ani banku, ani komputera pod ręką? Dzięki nowej usłudze największego polskiego banku wirtualnego – mBanku, nie musisz już obawiać się takich sytuacji.
Mobilny serwis transakcyjny mBanku umożliwia dostęp do konta w komórce przez całą dobę i w każdym miejscu – nie ma znaczenia, czy jesteś w domu, w kinie, w supermarkecie, czy może akurat jedziesz do pracy tramwajem. Wystarczy, że jesteś klientem mBanku i masz aktywny kanał dostępu do banku – internet. Do mobilnego serwisu transakcyjnego możemy zalogować się za pomocą tych samych danych (loginu i hasła), których używamy korzystając z systemu “stacjonarnego”, czyli strony www.mBank.pl. Najważniejsze funkcje usługi to:
– możliwość sprawdzenia stanu konta i przejrzenia historii rachunków
– przelewy do zdefiniowanych odbiorców
– doładowanie telefonu
– sprawdzanie blokad i zawieszeń na rachunkach
Usługa jest wciąż rozwijana, a więc liczba możliwości stale rośnie.