Inwestujemy w przyszłość

Wszystko o finansach.

Citi Bank Handlowy (żródło: Pinterest)
Banki Karty płatnicze

Smart oddziały Citi Banku Handlowego

Bankomaty, karty płatnicze, wpłatomaty czy bankowość online to jedne z największych kamieni milowych w historii bankowości w ostatnich latach. Dzięki postępowi technologii klienci banków nie muszą stać w długich kolejkach do kas czy do stanowisk doradców. Gotówkę możemy wypłacić o każdej porze w jednym z wielu tysięcy bankomatów, a teraz nawet w kasach sklepów czy na poczcie. Wielu ludzi nie nosi ze sobą większych kwot, ponieważ swobodnie możemy płacić kartami czy nawet telefonem albo zegarkiem w dużych i małych punktach handlowo-usługowych. Technologia bezstykowa, dzięki karcie zbliżeniowej sprawiła, że jeszcze chętniej posługujemy się elektronicznym pieniądzem. Poza wprowadzeniem ulepszeń w zakresie obsługi kasowej banki starają się usprawniać obsługę kont swoich klientów, a także sprzedaż różnego rodzaju produktów bankowych, takich jak kredyty czy pożyczki. Standardem stała się już obsługa przez internet, w ostatnim czasie coraz bardziej popularna jest bankowość mobilna. Nowatorskie rozwiązania, skierowane zwłaszcza do młodszej grupy odbiorców, są w ostatnim czasie mocno rozwijane przez wiele banków, przekonujemy się bowiem do obsługi naszych kont przez Internet i telefon.

Citi Bank Handlowy (żródło: Pinterest)
Citi Bank Handlowy (żródło: Pinterest)

Polacy najchętniej w Europie płacą zbliżeniowo. Nie dziwi więc pomysł Citi Banku Handlowego – link do karty zbliżeniowej Citi – na wprowadzenie nowego rodzaju placówki bankowej.  Nowy oddział nazywa się Smart i został otwarty w ostatnich dniach w Galerii Katowickiej. Nie przypomina on standardowej placówki, gdzie widoczny jest wyraźny podział na część przeznaczoną dla klientów i tę dla obsługi. Możemy za to znaleźć tam wielkoformatowe ekrany dotykowe, ogromny ekran informacyjny i tablety przeznaczone do użytku przez klientów. Jest to pierwszy tego typu oddział nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Przedstawiciele banku reklamują placówkę Smart jako oddział nowej generacji, w której klient zostanie zaangażowany do poznania oferty i tym samym odnalezienia produktów, które w pełni będą odpowiadały jego potrzebom. Z drugiej strony ma to być miejsce, w którym klient przyzwyczaja się do mobilnej i internetowej obsługi konta, aby móc swobodniej korzystać z niej na swoich urządzeniach, takich jak telefon, iPad czy komputer.

Sprawdź również:  Jak banki kuszą nowych klientów na lato?

Placówka Smart to miejsce, gdzie można porozmawiać o produktach bankowych, ale również zlecić samodzielnie przelew czy zmienić dane osobowe lub sprawdzić saldo. Doradcy nie wykonują tych działań za nas, ale mają za zadanie identyfikację potrzeb klienta i przekazanie informacji na temat wszystkich interesujących go produktów bankowych. Sieć tego typu placówek ma powstawać w centrach handlowych – czyli tam, gdzie obecnie najczęściej spędzamy czas. Zapewne jest to kolejny krok ku w pełni wirtualnej bankowości, pozbawionej okienek kasowych i stanowisk doradców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.